Primăria Pitești se promovează în mediul online. Cine plătește?

Primăria Municipiului Pitești utilizează cele mai noi tehnologii pentru a-și promova activitatea, astfel încât informația să ajungă cât mai repede, și la cât mai mulți cetățeni. Pe cea mai cunoscută rețea de socializare – Facebook, utilizatorilor din zona Pitești, le este prezentată o postare sponsorizată prin care este promovată activitatea instituției condusă de Cornel Ionică.

Următoarea întrebare, a fost, evident, cine plătește pentru această promovare? Redacția Știri de Argeș, în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, a solicitat Primăriei Pitești informații despre sumele alocate pentru promovarea instituției.

Răspunsul a fost unul surprinzător: „Pe baza datelor comunicate de Direcția Dezvoltare Locală, vă comunicăm că NU au fost alocate sume pentru promovarea activității administrației locale în rețeaua Facebook”. 

Spuneam că răspunsul este unul surprinzător, având în vedere faptul că pe Facebook apar acele postări sponsorizate, iar din câte știm noi, Facebook nu oferă gratuități de acest gen. Nici măcar atunci când  este vorba despre o instituție ai cărei angajați, în frunte cu viceprimarul Sorin Apostoliceanu, sunt prezenți tot timpul pe renumita rețea de socializare, răspunzând decent atunci când cetățenii laudă primăria sau blocându-i când aceștia îndrăznesc să critice activitatea acesteia.

Rămâne, așadar, varianta în care plățile pentru promovare se fac pe persoană fizică. Nu știm cine sunt cei care contribuie, nici algoritmul folosit pentru colectarea sumelor. 

Și dacă nici doamnele din cadrul Compartimentului Relații Publice, nu știu, atunci... e aproape imposibil să aflăm vreodată. De fapt, doamnele, experte în comunicare, nu știu nici care este formatul unui e-mail, încercările de a expedia un răspuns pe o adresă având forma „Sergiubarbuactivist.com” eșuând de fiecare dată. 

 

Adauga comentariu