Service-ul lui Nicolescu unde se repară mașinile PREȘEDINȚIEI ROMÂNIEI, o afacere ca o telenovelă. Din aia bună, din America de Sud cu iubiri interzise și interese multiple

Depozitul Național de Piese Auto Ștefănești (IATSA) a fost motorul industriei auto din România în ceea ce privește piesele și componentele auto, practic toate service-urile din țară aprovizionându-se de la Ștefănești. După 1990, Depozitul Național a încăput bine pe mâinile lui Constantin Nicolescu și repede a devenit o afacere de familie și gașcă, divizindu-se în mai multe fracțiuni manageriate de acoliții lui Nicolescu. Și astfel Depozitul de la Ștefănești a ajuns o amintire a societății de succes care fusese, o încrengătură de relații și interese marca Nicolescu.

Tot de aici a fost desprins și service-ul de la Bascov, unde a fost numit șef un fost angajat de la Ștefănești, Gheorghe Șerban. La IATSA Bascov, afacerea a devenit una profund de familie, o familie așa mai din telenovenele sud-americane...

 
Șerban, aghiotantul lui Nicolescu are un băiat, pe Mircea Șerban căsătorit cu o anumită Ramona și cununați de fiica cea mică a lui Nicolescu, Ana Maria și soțul ei de la aceea vreme. Acest Mircea, patron la rândul lui de firmă de construcții, avea să-i devină soț nașei și astfel ginere lui Nicolescu, iar ăl bătrân Șerban, din aghiotant, ajunsese fin lui Nicolescu și acum cuscru. Nu înțelegeți, nu? Este ca în sceneta lui Horațiu Mălăele  - Nebun cu nervii: Nevasta mea devenise soacra tatalui meu, fiica mea… vitrega, adica fata nevestei mele a devenit mama mea…iar tatal meu… ginerele meu.

(Sursa Foto Ziarul Impuls de Arges)

Deci familia Șerban de la IATSA Bascov s-a încuscrit cu familia Nicolescu după ce mai întâi le fuseseră fini celor din clanul Nicolescu. Așa cum gradele de rudenie dintre ei au suferit un update, și IASTA Bascov s-a trasformat în Autopro Mond SA. La data de 16 februarie 2015, Preşedinţia a încheiat cu Autopro Mond SA Argeş şi cu Service Ciclop SA un contract în valoare de 87.226,97 lei cu TVA, pentru întreţinerea şi repararea autoturismelor din dotare, pe anul respectiv, lucru care însă nu a ridicat prea mult veniturile service-ului. In 2015, service-ul lui Nicolescu a încheiat anul cu un profit net de -180, 975 lei și cu datorii de 1.863. 738 lei.

Un succes, cam ca tot ce a atins fostul președinte al Consiliului Județean Argeș… Norocul argeșenilor că la Dacia a existat un Constantin Stroe și neamul lui Nicolescu nu a reușit să facă “reformă”și pe aici.

 

Adauga comentariu