Șoferi agresivi, bilete la brutărie și explicațiile conducerii Publitrans

În urma materialului în care Știri de Argeș a prezentat cazul unui șofer al Publitrans care a încălcat legea (detalii AICI) conducerea societății a efectuat o verificare în urma căreia a constatat că șoferul nu a procedat corect, astfel că a decis sancționarea acestuia. 

Aurelian Găvănescu, director tehnic Publitrans:

"Am văzut imaginile cu autobuzul în cauză, avea spațiu să se încadreze pe banda din stânga, probabil a considerat că nu avea timp, pentru că era cam ultimul în coloană, și atunci s-a gândit să se ducă în față, deci a procedat greșit. Conducătorul auto va fi sancționat." 

Aurelian Găvănescu spune că unii dintre șoferii Publitrans continuă să comită acte de indisciplină în ciuda faptului că sunt sancționați de conducerea societății: 

"Avem un șofer care după ce a fost concediat din motive de indisciplină, a revenit după o perioadă de un an, iar acum o să plece din nou. Are deja alte reclamații, astfel că va fi disponibilizat. Pleacă de la noi pentru că are mai multe sancțiuni pentru condus agresiv"

În perioada 18 iunie - 31 august 2016, unele case de bilete ale Publitrans au un program special, fiind deschise între orele 9.00 - 17.00.

Pentru a veni în sprijinul călătorilor, societatea care efectuează transportul public în municipiul Pitești a găsit o soluție pentru a le oferi călătorilor posibilitatea de a achiziționa un bilet în afara orelor de funcționare a caselor de bilete. Publitrans a încheiat un parteneriat cu societatea Vel Pitar  - care deține un punct de vânzare în imediata apropriere a casei de bilete de la Comisariat -  Craiovei.

Inițiativa nu este una rea, dimpotrivă, minusul este reprezentat de faptul că aceast parteneriat nu este adus la cunoștința călătorilor, în zona casei de bilete neexistând niciun anunț în acest sens.

Redacția Știri de Argeș nu urmărește să facă rău nimănui și nu se bucură de faptul că șoferii indisciplinați vor fi arși la salariu, însă dorește să tragă un semnal de alarmă asupra comportamentului unor dintre șoferi care se manifestă agresiv la adresa călătorilor. Cazurile sunt destule, călătorii știu mai bine… Totuși, astăzi, am decis să relatăm un exemplu, poate cel mai banal dintre cele văzute.

Șoferul autobuzului numărul 8, coborând panta din Trivale, vede că un cățel de talie mică vrea să traverseze printre mașini, însă nu schițează niciun gest că ar vrea să frâneze… Speriat, cățelul, se avântă și mai mult printre mașini. O călătoare, într-un gest involuntar, zice: “Cățelullll…”

Atât i-a trebuit. Jignit în orgoliul său de șofer de autobuz, nenea șoferul, începe să o urecheze pe nesimțita care a îndrăznit să spună cuvântul cățel la el în autobuz! Cât tupeu pe ea, după ce că plătește cel mai scump bilet la transport din sud-estul Europei, are obrăznicia să-i atragă atenția șoferului că e pe punctul să ia o viață nevinovată! Dați-o jos, data viitoare să stea cu mâinile la spate în autobuz și să nu mai vorbească neîntrebată. 

Apropo, aerul condițioant chiar funcționează sau este doar o părere?

 

Adauga comentariu